تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/27 - 13:00
کد خبر: 408083

مهاجرت به کانادا | با اخذ اقامت کانادا، زندگی در محیطی سرشار از آسایش را تجربه کنید

هر کاری پیچیدگی‏ها و مشکلات مربوط به خود را دارد و اخذ ویزا نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه تیم تخصصی مشاوران هرمس اپلای با سالها تجربه در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت، در خدمت شماست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کانادا به رفتار دوستانه مردم خود شهرت دارد. علاوه بر این، نه یکی از امن‏ترین، بلکه امن‏ترین کشور جهان است و علیرغم وسعت زیاد، جزء کم جمعیت‏ترین کشورهای دنیا محسوب می‏شود. مردم آن به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می‏کنند و بسیار خون‏گرم و مهمان نواز هستند. از همین رو، کانادا به یکی از محبوب‏ترین  مقصدهای مهاجران در سراسر جهان تبدیل شده است. چشم‏اندازهای وسیع، طبیعت بکر، امنیت و نشاط، از جمله عوامل دیگری هستند که کانادا را به انتخابی ساده برای مهاجران تبدیل کرده‏اند.

مهاجرت به کانادا | با اخذ اقامت کانادا، زندگی در محیطی سرشار از آسایش را تجربه کنید

چرا کانادا؟

برخورداری از مزایای فوق‏العاده، امکانات بی‏نظیر و کیفیت زندگی بالا، از جمله دلایلی هستند که باعث شده‏اند سالانه هزاران نفر از در سراسر جهان به فکر مهاجرت به کانادا بیافتند. از جمله عوامل دیگری که موجب هجوم مهاجران به این کشور شده است، می‏توان به این موارد اشاره کرد:

فضای آموزشی خارق‏العاده

آموزش‏و‏پرورش در کانادا از اهمیت فوق‏العاده‏ای برخوردار است و جوانان این کشور می‏توانند بدون توجه به پیشینه خود، به بهترین مدارس این کشور دسترسی پیدا کنند. بودجه‏ای که دولت کانادا سالانه برای آموزش‏وپرورش در نظر می‏گیرد از هر کشور دیگری بیشتر است و همین امر باعث شده کودکانی که در کانادا تحصیل می‏کنند، عموما نسبت به سایرین عملکرد بهتری داشته باشند.

جامعه چند فرهنگی

چند فرهنگی از ابتدا در هویت ملی کانادایی‏ها ریشه دوانده و جای تعجب نیست که امروز به یکی از  متنوع‏ترین کشورهای جهان تبدیل شده است. احترام به حقوق شهروندان وابسته به فرهنگ‏های متفاوت در این کشور از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که 41 نفر از اعضای پارلمان کانادا، از بین متولدین سایر کشورها انتخاب شده‏اند تا تسامح فرهنگی این کشور حفظ شود.

استحکام و ثبات اقتصادی

نظام اقتصادی کانادا، در میان همنوعان خود، یکی از قدرتمندترین‏های جهان محسوب می‏شود و بازار کار پر رونق و انتخاب‏های شغلی فراوانی را در اختیار شهروندان قرار می‏دهد. علاوه بر این، هزینه زندگی در کانادا نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، کم‏تر است

درمان رایگان برای همه

سیستم سلامت بهداشت و روان کانادا، یکی از عادلانه‏ترین و قابل دسترس‏ترین نظام‏های بهداشتی در جهان است. درمان پزشکی در کانادا تقریبا رایگان است و هزینه‏های آن توسط دولت پرداخت می‏شود. همچنین، برای هر ایالت، بودجه بهداشتی مشخصی تعیین شده است.

مهاجرت به کانادا | با اخذ اقامت کانادا، زندگی در محیطی سرشار از آسایش را تجربه کنید

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا به شیوه‏های متفاوتی امکان‏پذیر است  که این فرصت را در اختیار همه قرار می‏دهد تا با توجه به تخصص، توانایی و امکانات خود، از مزایای زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان، بهره‏مند شوند. از جمله روش‏های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، می‏توان از این موارد نام برد:

مهاجرت تحصیلی

ادامه تحصیل در کانادا منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی‏شود، اما بسیار تاثیرگذار است. از آنجا که نظام آموزشی کانادا یکی از معتبرترین سیستم‏های آموزشی در جهان محسوب می‏شود، اخذ اقامت دائم کانادا از این طریق، علاوه بر محبوبیت زیاد، به پیشرفت و ترقی فرد و در نتیجه به ورود به بازار کار حرفه‏ای منجر می‏شود.  از جمله مزایای تحصیل در کانادا به این موارد می‏توان اشاره کرد:

  • تحصیل در مدارس دولتی کانادا که منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می‏شود، رایگان است
  • سطح آموزشی بالای مدارس این کشور باعث شده هر ساله بسیاری از والدین، فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به کانادا بفرستند
  • بسیاری از دانشگاه‏های کانادا از جمله دانشگاه‏های تورنتو و بریتیش کلمبیا در فهرست برترین موسسات آموزش عالی در جهان قرار دارند

 

مهاجرت تخصصی

یکی از روش‏های محبوب مهاجرت به کانادا، اخذ اقامت از طریق تخصص است. کانادا با توجه به برخورداری از نظام اقتصادی رو به رشد، همواره به نیروی کار ماهر و افراد متخصص نیاز دارد. علیرغم موقعیت‏های شغلی بسیار، کانادا از نظر نیروی کار در مضیغه است و این خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال اخذ ویزای شغلی کانادا هستند.

از جمله شغل‏هایی که بیشترین درآمد و تقاضا را در کانادا دارند می‏توان به پزشکی، دندان پزشکی، مشاغل مهندسی، حسابداری و پرستاری اشاره کرد.

اکسپرس اینتری

یکی از محبوب‏ترین روش‏های مهاجرت به کانادا، استفاده از سیستم اکپرس اینتری است. در این روش، کسانی که تخصص و تجربه کاری مفید دارند، می‏توانند از طریق اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا را اخذ کنند. برنامه‏های مهاجرتی موجود در این سیستم، از این قرارند:

  • برنامه فدرال نیروی کار ماهر
  • برنامه فدرال معاملات تخصصی
  • برنامه تجربه کانادایی

هر یک از برنامه‏های ذکر شده، شرایط مخصوصی دارند و برای متقاضین خاصی طراحی شده‏اند، بنابر این هنگام استفاده از این سیستم، باید نسبت به توانایی‏ها و تخصص خود آگاه باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه‏گذاری

دولت کانادا، فضای اقتصادی مناسبی برای تاجران، سرمایه‏گذاران و کارآفرینان فراهم کرده. دسترسی گسترده به بازارهای جهانی، رشد اقتصادی پایدار و تمایل کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای سرمایه‏گذاری در کانادا، از دلایلی هستند که دریافت ویزای سرمایه‏گذاری کانادا را به یکی از مطمئن‏ترین مسیرهای مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است.

اخذ ویزای کانادا

ویزای کانادا مهری داخل پاسپورت شماست که به شما اجازه می‏دهد به کشور کانادا سفر کنید. هر کسی اجازه دارد از مسیرهای قانونی به کانادا سفر کند و اقامت دائم یا موقت این کشور را دریافت کند. ویزای کانادا به این معناست که سفارت کانادا، شما را برای ورود به این کشور واجد شرایط می‏داند. با اینحال، همچنان باید توسط مأموران مرزی کانادا ارزیابی شوید.

مهاجرت به کانادا | با اخذ اقامت کانادا، زندگی در محیطی سرشار از آسایش را تجربه کنید

قبل از ارائه درخواست اخذ ویزا، ابتدا باید بدانید به چه منظوری و برای دریافت کدام ویزا قصد دارید اقدام کنید. ویزای موقت کانادا به انواع متفاوتی تقسیم می‌شود:

  • ویزای بازدیدکنندگان
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای شغلی
  • ویزای اقامت دائم
  • ویزای مهاجرت تجاری
  • ویزای برنامه اکسپرس اینتری

انواع ویزای اقامت دائم در کانادا از این قرارند:

  • ویزای توریستی کانادا
  • سوپر ویزای کانادا
  • ویزای دیپلماتیک و رسمی
  • ویزای افتخاری
  • ویزای تجاری کانادا
  • ویزای زایمان در کانادا
  • ویزای اهداکنندگان عضو
  • ویزای تسهیلی کانادا
  • ویزای تحصیلی کانادا
  • ویزای شغل دائم کانادا
  • اجازه اقامت دائم
  • ویزای تعطیلات کاری

علاوه بر ویزای موقت، در صورت برخورداری از شرایط لازم، می‏توانید نسب به دریافت ویزای دائم کانادا نیز اقدام کنید. انواع مختلف ویزای دائم کانادا از این قرارند:

  • برنامه سرمایه‏گذاری مهاجرتی
  • ویزای استارتاپ
  • ویزای خود اشتغالی
  • برنامه انتخاب کارگران ماهر کِبِک
  • برنامه حمایتی خانواده
  • برنامه پرستار شخصی تمام وقت

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا برای اخذ هرکدام از ویزاها برنامه‏های ذکر شده متفاوت است. بر همین اساس، برای انتخاب نوع ویزای درخواستی، باید ابتدا شرایط دریافت آن را بررسی کرده و در صورت دارا بودن از تمام شرایط مورد نیاز، نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید.

علاوه بر این، افرادی که از طرف کارفرمای کانادایی پیشنهاد استخدام دریافت کرده باشند، از شانس بیشتری برای دریافت ویزای کانادا و در نهایت اخذ اقامت دائم این کشور برخوردار هستند.

کار تخصصی را به متخصصان واگذار کنید

چنانچه گفته شد، مهاجرت به کانادا و اخذ ویزا و اقامت این کشور تقریبا برای همه امکان‏پذیر است. با اینحال، هر کاری پیچیدگی‏ها و مشکلات مربوط به خود را دارد و اخذ ویزا نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه تیم تخصصی مشاوران هرمس اپلای با سالها تجربه در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت، در خدمت شماست.

برای اخذ ویزا، آشنایی با انواع ویزا، شرایط دریافت ویزا و انواع مهاجرت از جمله مهاجرت از طریق سرمایه‏گذاری، تحصیل یا تخصص، می‏توانید به هرمس اپلای مراجعه کرده و از تخصص و تجربیات تیم قدرتمند مشاوران هرمس، بهره‏مند شوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top